Alegria-Dulantzi

Txema Blasco Auditoriuma

Txema Blasco Auditoriuma 2005eko uztailean jarri zen martxan, Kultur Etxearen inaugurazioarekin batera, zaharberritze lanak amaitu ondoren.

174 plaza + mugikortasun urriko bi plaza ditu, eta horien hornidura teknikoak arte eszenikoetako zuzeneko jarduerak abian jartzeko aukera ematen du: antzerkia, dantza, zirkua, musika, etab.; zinema eta beste jarduera batzuk, hala nola kongresuak eta hitzaldiak

Ikuskizunen programazioa eta antolaketa Kultura Zerbitzuak egiten du, bere teknikarien bitartez.

Auditorioa jendearen eskura jartzen da espazioak lagatzeko sistemaren bidez.

El Auditorio Txema Blasco se puso en funcionamiento en julio de 2005 coincidiendo con la inauguración de la Casa de Cultura tras la finalización de sus obras de rehabilitación.

Con un aforo de 174 plazas + dos de movilidad reducida, su dotación técnica permite la puesta en marcha de actividades en vivo de artes escénicas: Teatro, danza, circo, música, etc,; cine y otras actividades como congresos y conferencias

La programación y organización de espectáculos se realiza desde el Servicio de cultura a través de su personal técnico.

El auditorio se pone a disposición pública mediante el sistema de cesión de espacios.

AUDITORIO TXEMA BLASCO AUDITORIUMA
Herriko Plaza, 2, 01240 Alegría-Dulantzi, Araba

Kultura Zerbitzua / Servicio de Cultura
945 420 830

Kultur Etxea / Casa de Cultura
945 420 704

Salmenta Baldintzak / Condiciones de venta

  • Auditoriumeko saioetara sartzeko, derrigorrezkoa izango da gonbidapena edo sarrera izatea dagokion araberara, haurtxoak barne.
  • Ikuskizunetarako sarreren salmenta leihatilan (Informazio Zerbitzua) eta online www.dulantzikiroletakultura.eus-en egingo da.
  • Salmenta ikuskizunaren egunean: Leihatila: hasi baino ordu 1 lehenago. Online salmenta: Ikuskizuna baino ordu 1 lehenago itxiko da, leihatila irekiz.
  • Pertsona berak ezin izango du ikuskizun bererako 6 sarrera baino gehiago erosi.
  • Sarrerak erostean begiratu, gerora ezingo baita sarrerarik trukatu edo itzuli.
  • Saioa hasi baino 10’ lehenago sar daiteke aretora.
  • Zinema/ Ikuskizuna garaiz hasiko da eta Saioa hasi ondoren ezin izango da aretora sartu.
  • Ezin da erre, ez jan, ez edan areto barruan.
  • Areto barruan telefonoak edo soinua ateratzen duten bestelako tresnak itzali behar dira.
  • Ezin izango da edukiera gainditu ezta korredoreetan egon.
  • 8 urtetik beherako haurrak heldu batekin joan behar dira beti.
  • Ekitaldiak puntualki hasiko dira.
  • Antolakundeak eskubidea du ekitaldiaren egitaraua aldatzeko, baldin eta arrazoia besteren arrazoiengatik bada.
  • Ekitaldia bertan behera utziz gero, antolatzaileek sarreren zenbatekoa itzultzeko konpromisoa hartu dute.
  • Edozein baliogabetze edo ordutegi aldaketa web orrian eta sare sozialetan iragarriko dute.
  • Erakundeak onarpen-eskubidea beretzat gordetzen du.
  • Online ordainketa eskuragarri honako txartel hauekin:
  • El acceso a los espectáculos del auditorio será obligatoriamente con invitación o entrada según corresponda, incluidos los bebés.
  • La venta de entradas para los espectáculos del auditorio se hará en taquilla (Servicio de Información) y online www.dulantzikiroletakultura.eus.
  • Venta el día del espectáculo: Taquilla: 1h antes del inicio de los mismos. Venta online: Se cerrará 1h antes del espectáculo, con la apertura de taquilla.
  • Cada persona no podrá adquirir más de 6 entradas por espectáculo y función.
  • Se deberán comprobar las entradas en taquilla. No se admitirán cambios ni devoluciones en otro momento.
  • Acceso a la sala: 10’ antes del comienzo de la proyección/ espectáculo.
  • Las proyecciones/ espectáculos darán comienzo puntualmente y una vez iniciados éstos, no se podrá acceder al auditorio.
  • No está permitido fumar, comer o beber dentro de la sala.
  • Dentro de la sala deberá apagarse el teléfono móvil u otros aparatos que emitan señales acústicas.
  • No se podrá superar el aforo, ni colocarse en las zonas de paso.
  • Los menores de 8 años deberán ir siempre acompañados de una persona adulta.
  • Los eventos comenzarán puntualmente.
  • La organización se reserva el derecho de alterar o modificar el programa del evento, siempre que la causa sea imputable a razones ajenas.
  • En caso de anulación del evento, la organización se compromete a devolver el importe de las entradas.
  • Cualquier anulación o cambio de horario será anunciado en la página web y en las redes sociales.
  • La organización se reserva el derecho de admisión.
  • Pago online disponible con las siguientes tarjetas: